Klantgericht handelen

Tevreden klanten als motor voor uw organisatie

Daarom bieden wij een op maat gemaakte opleiding aan die jouw team vaardiger maakt in klantgericht gedrag. Onze trainers zorgen ervoor dat er direct geoefend wordt op klantgericht gedrag, zodat jouw medewerkers zelfverzekerd kunnen omgaan met alle soorten klanten.

 

Met onze training leer je klantgericht handelen, zelfs in moeilijke situaties. Ons opleidingstraject van 1 of 2 dagen is beschikbaar als bedrijfsinterne opleiding op maat. Maak van klantgerichtheid jouw sterkte en leer hoe je ontspannen om kunt gaan met boze, emotionele of klagende klanten. Leer stevig in je schoenen te staan tegenover dwingende en eisende klanten en hoe je tijdsdruk en klantvriendelijkheid kunt combineren. Daarnaast leer je hoe je grenzen kunt stellen aan grensoverschrijdend en agressief gedrag.

 

Onze training heeft direct effect op de klantenservice van jouw bedrijf. Gesprekken met klanten worden sneller afgerond, het aantal ‘lastige klanten’ neemt aanzienlijk af en de klantgerichte attitude wordt ontwikkeld bij jouw medewerkers. Je medewerkers zullen beter kunnen inspelen op de nood van de klant en krijgen meer zelfvertrouwen op de klantenservice. Ook krijgen ze tools en checklists waar ze nog jaren na de opleiding op kunnen terugvallen.

 

Wil je als bedrijf een duurzame klantenrelatie centraal stellen, zowel intern als extern? Ondersteun dan jouw medewerkers met onze training om klantgerichter te werken, zelfs bij negatief gedrag van klanten. De tips, tools en vaardigheden die deelnemers tijdens onze training krijgen aangereikt, helpen hen om om te gaan met eisende, moeilijke, agressieve of grensoverschrijdende klanten.

 

Met onze opleiding verhoog je niet alleen de klanttevredenheid, maar ook het zelfvertrouwen van jouw medewerkers.